joi, 19 noiembrie 2009

Despre mine


 














Ma numesc Octavian Musat si in urma cu 20 de ani am fost diagnosticat cu epilepsie.
Pe parcursul anilor am urmat tot felul de tratamente anticonvulsivante combinate in diferite scheme.
Crizele nu s-au oprit, din contra, pe parcurs s-au accentuat, s-au indesit, iar acum nu le mai pot controla. Cu toate ca iau 6 feluri de pastile anti-epileptice: Depakin, Lamietal, Timonil, Rivotril, Fenitoin si Inovelon. Cel din urma costa 670 de Euro si il procur personal din Austria.
Am fost tratat de cei mai buni medici de la Spitalul Nr. 9. Nu am intrerupt nici o zi tratamentul in atatia ani, am urmat tot ce mi-au prescris medicii dar boala nu raspunde la tratament. La ultima internare facuta la Spitalul Universitar, in urma unor investigatii amanuntite, am fost diagnosticat cu Sindromul Lennox Gasstaut, o forma grava de epilepsie care duce la degradarea si agravarea completa a starii de sanatate.
In urma unei emisiuni TV am cunoscut un medic strain la o clinica particulara din București care mi-a dat speranta ca starea mea se poate schimba complet in bine prin inlocuirea medicatiei, dar inainte de aceasta schimbare trebuie facute o serie de investigatii cu o aparatura moderna care nu exista in Romania deocamdata. Pentru a reusi aceasta schimbare trebuie sa ma internez la o clinica din Turcia pentru o perioada de timp, sub supraveghere atenta, deoarece este foarte dificil sa renunți la un tratament luat de atația ani.
Toate acestea costa foarte mult, iar parintii mei nu pot suporta cheltuielile necesare pentru spitalizare si transport. Parintii mei nu au functii cu salarii mari si mai au de intretinut si o fiica studenta. Numai monitorizarea video (fara spitalizare) costa 2000 de Euro pe 24 de ore. Este absolut necesar sa mearga si parintii mei deoarece fac crize zilnice si am retard psihic mediu.
Te rog sa ma ajuti, ofera-mi sansa ca macar de acum inainte sa am o tinerete frumoasa deoarece nu am putut sa ma bucur de copilarie si mi-am tinut parintii in teama ca nu ma voi mai vindeca. In octombrie 2009 se implinesc 20 de ani de la debutul boli.
Iti multumesc din suflet si astept ajutorul tau.

Il puteti contacta pe tatal meu, Paul Musat la numarul de telefon:
0723536723

Puteti dona in urmatoarele conturi :

-CONT LEI RO 61 RZBR 0000060006586953

-CONT EURO RO 47 RZBR 0000060007945011







9 comentarii:

  1. Octavian, suntem alaturi de tine si de parintii tai. Vom face tot ceea ce este posibil pentru a te ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. le multumesc celor care m-au ajutat pana acum astept cu nerabdare sa am suma necesara sa pot pleca la tratament.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti un copil ce trebuie sa fi ajutat si spun asta fiindca pentru multi dintre noi esti fericirea noastra!Esti un suflet ce meriti tot ce i mai bun in viata si meriti sa ti fie acordata sansa de a fi fericit inainte alaturi de familia ta si de toti cei dragi tie.Ma voi ruga pentru tine si pentru insanatosirea ta si Dumnezeu va avea grija de tine ca sa te faci bine. TE PUP ANDREEA CONSTANTIN_CAMPINA

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa reusesti Octavian si voi incerca sa te ajut cum pot:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa fie cu tine sa te ajute sa iti traiesti copilaria

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut , cred ca ar fi o idee buna ca sa reusesti sa strangi suma sa vorbeasca tatal tau cu firmele de telefonie mobila pentru donetii prin sms. Ar fi mult mai simplu pentru toti si cred ca ai putea strange mai multi bani. Din ce stiu numerele se dau gratis , trebuie vazut ce si cum. Multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt alaturi de tine si de parintii tai, Dumnezeu sa-ti dea putere sa treci peste acest obstacol, te voi ajuta la pregatirea spectacolului si la vinderea biletelor.....trebuie sa reusim, NU SE POATE altfel....sa ai credinta ca asa va fi.....

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello everyone!! do you know you can have your account loaded or funds transferred into it of amount up to $50000 and more. I didn't know as well until i met this great hacker called skylink technology who assured me of how this thing works. I was in urgent need of money and had no one to turn to for help until I came across a reference to them and how they did various tech hacks so I contacted them, in need of their help and they offered it to me. Yes, it wasn't done for free. a question everyone is likely to ask and it doesn't also mean it was expensive as well. at least nothing good should come freely after all. just be focused and go for what you want and believe me, you are going to be happy with your results. skylink thank you very much for this. if you need there help you can reach them on: skylinktechnes@yahoo.com
    or whatsapp: +1(213)328–0248

    RăspundețiȘtergere